Телефоны компании

Інтернет-магазин мототехніки "Торгбаза" святкує 20 років! Інтерв'ю працівника про особливості та діяльність компанії!

Інтернет-магазин мототехніки

Український ринок мототехніки щорічно все більше зростає. Так, за перше півріччя ринок мотоциклів зріс на 63 %. Причому основне зростання спостерігається у продажі нової мототехніки.Саме тому,сьогодні у нас відбулась цікава бесіда із заступником директора компанії з продажу мото - та сільськогосподарської техніки "Торгбаза" - Романом Сидоренком, який розповів нам про організацію та особливості роботи фірми.

Чим компанія "Торгбаза" як магазин мототехніки, відрізняється від інших?  

Насамперед, варто сказати, що підприємство "Торгбаза" має 20-річний досвід роботи в сфері продажу сільгосптехніки і не тільки. Ми є офіційними представниками продукції торгової марки Jinma, "ДТЗ", Кентавр,Zubr ,Viper,Formula ,Optima , Агромаштрейд в Україні та маємо відповідні сертифікати якості. До того ж компанія здійснює контроль якості товарів, перш, ніж вони потраплять до рук покупців. Ми цінуємо кожного клієнта, тому створюємо найвигідніші умови для задоволенння його потреб, а саме:  надаємо гнучку систему знижок, гарантуємо підтримку доставки власним транспортом та реалізуємо продаж товарів як оптом, так і вроздріб. А завдяки розширеному асортименту, клієнти мають змогу вибрати саме той товар, який їм потрібен.

Чому ви вирішили зв'язати своє життя саме з цією компанією?

Насправді, ще з дитинства мене цікавила тема мототехніки, її ремонт, мабуть, як і кожного хлопця в такому віці. Хоча на жаль, мототема поки що мало розвинена в Україні. Чомусь люди недооцінюють зручність цього транспорту. Та саме мотоцикл – набагато зручніший і швидший за автомобіль, коли йдеться про рух вулицями. Мабуть, саме тому я вирішив поєднати хобі з роботою та розвиватися в цій сфері. Я помітив, що чим більше я в цій сфері працюю, тим більше дізнаюся і прагну вдосконалювати свої знання та ділитися ними з іншими.

Чи був у вас досвід роботи у даній сфері? Так звісно. Перед початком роботи у "Торгбазі", я мав можливість попрацювати у схожій галузі. Можу сказати, що саме з цього почався мій розвиток та вдосконалення знань про мототехніку та сільськогосподарську техніку. Саме з розширенням асортименту, розширились мої знання та можливості. Загалом, досвід для мене був позитивний, він слугував своєрідним поштовхом, щоб рухатись далі.

Скажіть, будь ласка, пане Романе,які плюси та мінуси ви виявили в процесі роботи?

Чесно кажучи, суттєвих мінусів та складнощів в роботі я не виявив. Робота загалом проста та логічна. З мінусів можна виділити, хіба що  відсутність автоматизації в процесі оформлення замовлень. Ми пройшли через уточнення наявності товару на складі, характеристики і домовлялися з клієнтами про постачання. Однак на даний момент ми займаємось вирішенням цього питання,створивши інтернет-магазин компанії. Що ж стосується плюсів, то одним з них є стабільність. Жодні негативні чинники не здійснюють поганого впливу на роботу компанії. У нас немає значних перепадів в плані продаж, тобто немає такого, що сьогодні ми продали 100 одиниць товару, а завтра 30. Варто відмітити ще й постійне наше вдосканалення та розширення асортименту.

Що ви цінуєте в роботі, колективі?

Для мене заголом, у будь-якій роботі важлива взаємовиручка та взаємодопомога. Я вважаю, що саме від атмосфери у колективі, залежить комфорт та злагодженість роботи. Для мене важливо вміти знаходити взаєморозуміння з будь ким, у тому числі й з клієнтом, знати, як його завоювати, як донести до нього справжню цінність товару, як створювати ефективну рекламу своїх товарів та послуг, і в результаті – стати успішною компанією.

Скільки часу ви працюєте в компанії та як змінилась її діяльність за роки роботи?

Моя робота у компанії "Торгбаза" розпочалась ще три року тому. За цей час я помітив стрімкий розвиток та вдосконалення. Адже починаючи з мототехніки ми розширили свій асортимент до продажу сільськогосподарської. Ми досліджуємо світовий ринок та аналізуємо зростання потреб споживачів у тій чи іншій сфері з продажу техніки. На даний момент представляємо найбільш затребувані товари високої якості.

Дуже актуальне нині питання: Чи вплинула ситуація з Covid-19 на роботу вашої компанії?

Звісно ж вплинула, можна сказати навіть найкращим чином. Завдяки карантину  ми розширили роботу компанії та створили власний інтернет-магазин. Саме продаж в онлайн-режимі розширив наші продажі та можливості. Ми активно почали розвиватись у інших напрямках, зайнялись продажем сільгосптехніки та гірських велосипедів. Наша основна ціль на даному етапі - залучити якумога більше клієнтів. Цей рік для нас можна назвати успішним в плані розширення асортименту та клієнтської бази. Розвиток магазину став нашою головною метою, адже це робота, що приносить задоволення. Я не можу без посмішки спостерігати за тим, як все більше запитів з'яваляється у наших клієнтів. Крім того ми активно займаємось просуванням у соцмережах, що теж дає позитивний результат.

Написати нам
 

Коментарі (Коментарі можуть вносити тільки зареєстровані користувачі. )

 
 
Скарга на коментар Закрити вікно

Ви впевнені, що хочете повідомити адміністрацію порталу про те, що користувач порушує правила коментування та розміщення контенту?


Повідомити

Відмінити
 
 
 
Скарга на коментар Закрити вікно

 

Інші статті підприємства

Написати повідомлення
Оберіть форму звернення:
 
 
 
Ідентифікатор сторінки
Ідентифікатор сторінки:
1234

Пошук
 
 

Закрити
 
 
Замовити дзвінок
person
phone
email
record_voice_over
create